Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Lägger undan mars 14, 2010

Filed under: Uncategorized — bokslukarna @ 6:22 e m

Nej, nu åker Fakta om Finland av Erlend Loe och Den hemlighetsfulla ön av Jules Verne in i bokhyllan igen. Fakta om Finland vet jag inte om jag tar fram igen. Jag har läst flera av Loes böcker och älskar framför allt Naiv. Super. Men Fakta om Finland tråkar ut mig. Den mystiska ön kan nog hända att jag tar fram igen en dag. Men jag har så många andra böcker som lockar mer just nu så den åker in i hyllan så länge. Vilka böcker har ni valt att inte läsa klart?

av Elin

 

2 Responses to “Lägger undan”

  1. Hanna Says:

    Jag har faktiskt också lagt undan en av Erlend Loes böcker, ”Expedition L”. På ett sätt var den fascinerande och jag ville komma in i den och ta till mig berättelsen, men den var för seg. Jag kom nog bara en fjärde del. Kan inte sätta fingret på vad det är som gör att jag inte orkade.


Kommentera

