Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Funderar mycket september 29, 2010

Filed under: Uncategorized — bokslukarna @ 4:55 e m

Jag har inte gjort så många inlägg på sista tiden. Detta beror definitivt inte på att jag slutat läsa (skulle aldrig hända), utan på att jag funderat på upplägget på bloggen. Jag har många tankar kring hur jag skulle kunna göra upplägget mer intressant och roligt. Dessutom funderar jag på att försöka involvera en av mina vänner, om du läser det här känner du dig säker träffad. Så det kommer nog dröja ett par dagar till av funderande, men om ni ser detta så återkom snart så får vi se om ni gillar nyheterna jag funderar över.

av Elin

 

Kommentera

