Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Molly Moon och dominoeffekten av Georgia Byng oktober 14, 2010

Filed under: En riktigt bra bok — bokslukarna @ 8:03 f m
Tags: ,

En riktigt bra bok

Molly Moon böckerna är riktigt bra.  Jag har läst ganska många av den serien. Min favorit är nog Molly Moon magiska bok om hypnos. Jag gillar den för att Molly blir retad men hon bryr sig inte. Iboken om Mooly Moon och dominoefekten hittar  Molly Moon en rik kille som är taskig mot en fattig uteliggare. Tillsamans med den  fattiga mannen blir Molly indragen i ett ruskigt spänande äventyr efter mycket späning,mod och samarbete klarar sej Molly ur knipan. Jag lånade boken på bibloteket vid Vallhamra -torg. Jag har presis varit där och lämnat till baka den. Det var allt frå mig hejdå.

av Vera

 

2 Responses to “Molly Moon och dominoeffekten av Georgia Byng”

  1. Hanna Says:

    Jag gillar redan Molly Moon även om jag inte läst någon av böckerna. Men jag ska nog ta och göra det. Spänning, mod och samarbete är bra innehåll i en bok.

  2. Alexandra Gullberg Says:

    Låter som en riktigt spännande bok.


Kommentera

