Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Vill ha! januari 29, 2011

Filed under: Uncategorized — bokslukarna @ 9:54 f m
Tags: , , ,

Lite lördagsgodis till oss bokälskare. Fick syn på denna bokhylla, kallad Readers Nest, i Göteborgs-Postens bostadsbilaga och föll pladask. Är den inte både praktisk och vacker, vilket är en otrolig kombination. Nu ska jag bara ta några varv i huset för att se om det går att få plats med denna hylla någonstans före det att jag förhoppningsvis går in på designonline och beställer en.

av Elin

 

3 Responses to “Vill ha!”

  1. needmorebooks Says:

    Åh, jag köpte den förra våren, dock står den fortfarande nerpackad i sin fina låda. Hm.. jag borde nog sätta upp den.

  2. Hanna Says:

    Oj oj! Den här ligger nu högt på önskelistan. Den måste pryda mitt hem.


Kommentera

