Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Andra chansen mars 5, 2011

Filed under: Uncategorized — bokslukarna @ 3:33 e m
Tags: , , , ,

Idag är det andra chansen i Melodifestivalen och det får mig att tänka på en bok som jag tappert försöker ge en andra chans. Boken det gäller är Rädda att flyga av Erica Jong. Denna bok är en sån klassiker och en bok som många refererar till och därför anser jag att jag borde läsa den. Har börjat flera gånger, men har jättesvårt att ta mig igenom den. Nu vill jag ha hjälp av Er. Snälla motivera mig att antingen komma igenom boken eller att stoppa den längst in i bokhyllan och inte bry mig om den mer. Hur ska jag göra. Motivera gärna svaret i kommentarerna.

av Elin

 

2 Responses to “Andra chansen”

  1. Ingrid Says:

    Jag har inte själv läst den så jag vet inte om den är bra eller inte, men om du försökt att läsa den flera gånger och inte gillar den så tycker jag att du ska ägna din dyrbara tid till någon annan intressant bok.

  2. Annik Says:

    Den funkar ju som mammutjägarna. Man bläddrar frAm


Kommentera

