Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Katniss mars 18, 2011

Filed under: Film av boken — bokslukarna @ 3:37 e m
Tags: , , ,

Det lär vara officiellt nu att Jennifer Lawrence ska spela Katniss när Hungerspelen går upp på bio. Min första reaktion är att hon inte ser ut som jag tänkt mig. Däremot har jag inte sett henne agera, så jag har inte så mycket funderingar kring om det är ett bra val. Vad tycker ni?

av Elin

 

3 Responses to “Katniss”

  1. sara Says:

    Har aldrig sett henne förr. Jag hade nog tänkt mig en brunett. Men det blir nog OK, ska bli så kul att se filmen!

  2. bokslukarna Says:

    Så då är det bestämt. Jag har inte heller sett henne tidigare. Hon ser ut att ha ett utseende som går att förändra och anpassa, så hon kan bli brunett. Det hänger på rolltolkningen här känner jag för min del. /Hanna

  3. Elin Says:

    Nu har jag kollat igenom lite småsaker på YouTube med Jennifer. Ser rätt bra ut. Kan nog bli bra tror jag. Elin


Kommentera

