Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Hurra!! juni 24, 2011

Filed under: Absolut bäst — bokslukarna @ 2:19 f m
Tags: , ,

Efter att ha hängt på Pottermore sidan i några dagar nu fick världen äntligen reda på vad Fru Rowling har på gång. Själv tycker jag att det som ska lanseras i oktober låter helt underbart. Detta är precis vad jag letade efter när jag började läsa Potterböckerna och ännu inte hade några vänner som var lika uppslukade av serien som jag var. Jag ser fram emot att se vad som händer och har såklart anmält min mailadress. För Veras skull hoppas jag att sidan kommer att finnas på svenska också. Vi får se. För er om ännu inte kollat in sidan finns den på http://www.Pottermore.com. Vi ses där.
Av Elin

 

Kommentera

