Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Idag är den stora dagen – Pottermore! oktober 1, 2011

Filed under: Uncategorized — bokslukarna @ 8:29 f m

Jag väntar spänt. Gick direkt upp till datorn när jag vaknade, laddade upp Pottermore.com, men än så länge kommer jag inte in. Är det en central tid över hela världen då sidan öppnar för alla oss andra, eller hur gör de? Nåväl. Jag kan vänta. Jag vet att jag kommer in så småningom. Det ska bli så kul!

Igår hade jag på mig min Ravenclawslips till ära för dagen idag. Jag får passa på. Vad som helst kan hända när vi blir sorterade.

Jag fortsätter att vänta förväntansfull.

av Hanna

 

Kommentera

