Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Pottermore suvey oktober 25, 2011

Filed under: Absolut bäst — bokslukarna @ 7:17 e m
Tags: , , , ,

Jag har precis gått igenom det frågeformulär som finns på Pottermores insiderblogg. Som betaanvändare är ju tanken att vi ska hjälpa till och tala om vad vi gillar och inte gillar med Pottermore, samt om vi haft problem med användandet. Det var förstås inte så mycket jag inte gillade. Kände att det var bra att få framföra att mina favoritavsnitt är såklart de nyskrivna texterna av Rowling själv, även om jag älskar så mycket mer av Pottermore. På slutet fick vi en möjlighet att framföra en hälsning till gänget bakom sidan. Jag skrev att jag tycker att det är viktigt att de fortsätter att jobba med fler språk och då i första hand svenska, såklart. Jag vet att mina barn skulle älska Pottermore, men det är ganska mycket text och det kommer inte att bli lika kul för dem om jag måste översätta allt hela tiden.

Hoppas nu att denna utvärdering innebär att det snart är dags för alla er andra att få träda in i Pottermores underbara värld.

av Elin

 

Kommentera

