Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Pottermore framskjutet igen november 1, 2011

Filed under: Uncategorized — bokslukarna @ 12:03 e m
Tags: , ,

Slutet av oktober var det… Men kollar man Pottermores insider blogg så framgår det att det kommer ta ett tag till före det att fler kommer kunna komma in på Pottermore. Jag  har visserligen mitt beta-konto, men längtar efter att kunna hänga på Pottermore med mina vänner. Så jag väntar också. Hoppas att ni inte blir för sura nu alla ni som väntar. Det är värt att vänta på, det lovar jag. Förhoppningsvis blir det ju bara ännu bättre om de lägger ner så här mycket krut på att följa upp Beta-användarnas kommentarer.

av Elin

 

3 Responses to “Pottermore framskjutet igen”

  1. Hanna Says:

    Den som väntar på något gott… fast jag undrar egentligen vad ”immediate future” innebär. Jag är otålig! /Hanna

  2. Elin Says:

    hur ansöker man om ett beta konto? jag har inte riktigt förstått hur det funkar. Jag är väldigt ledsen över att inte ha ett konto eftersom jag är ett stort fan! hjälp?

    • bokslukarna Says:

      I så fall är jag minst lika ledsen över att behöva svara dig att betakonton endast delades ut under en vecka i augusti. Jag hade den stora turen att få ett eftersom jag kunde svara rätt på den dagens fråga. Jag förstår att alla andra fan är otåliga, det hade jag med varit. Det bästa sättet att hålla sig uppdaterad om när det är dags för fler att komma åt Pottermore är att följa insiderbloggen http://insider.pottermore.com/. Hoppas att jag får se dig och alla andra på Hogwarts snart.
      Elin


Kommentera

