Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Trailerna är här november 15, 2011

Filed under: Film av boken — bokslukarna @ 7:56 f m
Tags: , , , , , , ,

Jag pratar förstås om Hungerspelen som nu släppt trailern inför premiären i mars. I mitt tycke ser det himla bra ut. En liten detalj bara. Är det Prim som ger henne Mockingjay-brochen? Hoppas att jag ser fel, för jag gillar den detaljen i boken.

av Elin

 

2 Responses to “Trailerna är här”

  1. Hanna Says:

    Riktigt bra!!!! Nu pirrar det i mig kan jag säga. Jag blev tårögd bara av det korta man fick se när Katniss anmäler sig som frivillig. Jag håller med dig Elin om den detaljen om vem som ger henne broschen är viktig. Jag hoppas att de behåller det som i boken. Svårtolkat här i trailern om överlämnandet av broschen och scenen när Katniss och Prim kramar om varandra hör samman. Mitt första intryck av personerna är att det funkar, Katniss, Gale och Peeta. Jag är som ett barn inför julafton och njuter stort av att få suga på den här karamellen länge. Vi ses på premiären! /Hanna (bokslukare)

  2. Jöran Says:

    Äntligen ! (som fylking skulle sagt) ser klart lovande ut.


Kommentera

