Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Hitta en ny favvo författare november 28, 2011

Filed under: Besöksmål — bokslukarna @ 10:21 e m
Tags: ,

Ibland springer man på så kul grejjer på nätet. Det här är en jag bara måste dela med mig av. Litteraturkartan! Skriv in din favoritförfattare och du får en hel karta med författare som du också borde gilla. Jag testade några av mina favoriter och det föll ganska väl ut. En och annan slamkrypare dök upp, men över lag kändes det pålitligt. Nu måste jag genast tillbaka och anteckna namnet på de författare jag ännu inte läst. Så många författare och så lite tid…

av Elin

 

2 Responses to “Hitta en ny favvo författare”

    • bokslukarna Says:

      when you go to the link on the page all you need to do is put the namne of the author in the box and press continue. Then you will see what other authors are closest to the one you like. Try them out!


Kommentera

