Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Cirkeln av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren december 17, 2011

Filed under: En riktigt bra bok — bokslukarna @ 5:31 e m
Tags: , , , ,

Idag började jag läsa Cirkeln som väl räknas som detta årets mest hypade ungdomsbok och jag vet redan varför. Det är jättesvårt att lägga undan boken. Jag bara måste veta vad som händer härnäst. Första boken av en triologi. Äntligen är jag där igen. Efter Harry Potter och Twilight och senast Hungerspelen verkar det som jag hittat en ny serie att längta efter nästa bok och nästa igen. Att ha ett datum i fjärran att tråna efter. Hoppas nu bara att boken håller samma kvalitet hela vägen. Det får ni snart veta om jag tycker, men nu måste jag fortsätta läsa.

av Elin

 

4 Responses to “Cirkeln av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren”

  1. Lotten Says:

    Spännande. Dottern får den i julklapp och jag står på kö att läsa den också…

  2. Snöfrid Says:

    Jo, det är svårt att hitta en serie som lever upp till Harry Potter. Då satt man verkligen och väntade på nästa bok, som du säger, och när den väl kom slängde man sig över den.
    Cirkeln är nog årets favoritbok för mig i alla fall.


Kommentera

