Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Ni är så tappra januari 10, 2012

Filed under: Uncategorized — bokslukarna @ 10:20 f m
Tags: , ,

Helt otroligt att så många av er hittar fram till vår blogg trots att det nu för tiden är så få inlägg.

Det har varit jul och nyår och vi hade planer på att lägga upp årets bästa böcker och så vidare. Men jag och Vera har drabbats av brutal förkylning med kraftig bihåleinflammation i hasorna och Hanna har inte heller hunnit med, så kan det gå. Det värsta med bihåleinflammation är att jag inte ens kunnat läsa för det har gett mig huvudvärk. Nu är det dock bättre och jag läser igen, hurra! Just nu läser jag en intressant bok som heter ”Abraham Lincoln, Vampirehunter”. En kul bokidé om att Old Abe skulle ha tillbringat stora delar av sitt liv som Vampyrjägare. Den är snart utläst och recension kommer säker under nästa vecka.

Sen har jag också fått ett så trevlig meddelande från Amazon att senaste John Green boken är på väg till mig. Det ska bli så kul att sätta tänderna i en ny John Green. Först ska jag dock läsa om en gammal eftersom vi bestämt i bokklubben att vi ska läsa Den andre Will Grayson, vilket jag ser mycket fram emot.

Okej, jag sitter upp och jag har klarat av detta inlägg. Det innebär nog att jag kommer att kunna göra nåt mer i veckan och att vi är på någon form av rulle igen.

av Elin

 

Kommentera

