Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Hur glömsk får man vara? januari 18, 2012

Filed under: Uncategorized — bokslukarna @ 7:42 f m
Tags: , ,

Fick ett meddelande från Amazon att de nu, äntligen, skickat iväg min förhandsbeställning med John Greens senaste bok The fault in our stars. Åh, vad glad jag blev. Green är ju en riktig favorit, skönt att han regelbundet levererar nya böcker. Men vad jag helt glömt av är att jag också beställt Anna and the french kiss. Vilket hade varit riktigt kul om jag inte redan köpt och läst den boken. Nåja, nu har jag ju en present till någon som precis som jag inte kan ge upp ungdomslitteraturen eller som jag brukar säga riktigt bra böcker. En recension av Anna and the frendch kiss borde komma snart också, jag ska klura på den idag.

av Elin

 

Kommentera

