Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

National Gay-Straight Alliance Day januari 25, 2012

Då jag lade märke till att man idag firarNational Gay-Straight Alliance Day i USA så måste jag passa på att pusha för en bok jag precis läst om och det är Will Grayson, Will Grayson av John Green och David Levithian eller Den andre Will Grayson som den heter på svenska. Boken handlar om gränsöverskridande kärlek och det passar bra en dag som denna. Läs här vad jag tyckte när jag läste boken första gången.

av Elin

 

Kommentera

