Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

När jag hör din röst av Stephenie Meyer mars 8, 2012

Filed under: Absolut bäst — bokslukarna @ 10:10 f m
Tags: , , ,

När jag hör din röst är nummer tre i raden av serien Twilight. När jag läst första sidan var jag trollbunden. Nu har jag läst ut den för tredje gången och kan tänka mig att göra det igen. Allt är så målande och vackert man kan nästan känna solsken och regn som om man var med Edward och Bella. Den handlar om att Edward och hans familj Alice, Emmet, Rosalie, Carlise och Esme flyttar. Bella blir förkrossad. Men sen händer något konstigt Bella hör en röst. Hans röst en obeskrivligt bra bok som jag verkligen rekomenderar.

av Vera

 

One Response to “När jag hör din röst av Stephenie Meyer”

  1. Lena o Ulf Sandeberg Says:

    Egentligen är väl denna boken väl avancerad för en 1¨-åring, men du är inte vilken 11-åring som helst. Hinner inte läsa så mycket böcker nu, men den verkar spännande. Du får nog berätta för oss istället. Kramisar


Kommentera

