Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

27 september april 12, 2012

Filed under: Absolut bäst — bokslukarna @ 4:35 e m
Tags: , , , , , , ,

Ännu ett datum att se fram emot och denna gång verkligen se fram emot.

Little, Brown Book grouphar precis släppt nyheten att J.K. Rowlings nya bok släpps den 27 september och kommer att heta The casual vacancy.  Om ni vill läsa om vad den kommer att handla om så finns det endel om detta i länken ovan. Själv slutade jag läsa direkt när jag insåg att de beskrev handlingen. Hur ska jag nu kunna hålla mig borta från att få denna typ av information i ett halvår. Jag vill inte veta i förväg. Och framför allt hur ska jag stå ut till den 27 september. Vi får väl hjälpas åt alla som väntar och hålla humöret uppe. Ett sätt är väl att läsa om Harry Potter serien. Det kanske kan ta den tiden om man läser ganska långsamt.

av Elin

 

2 Responses to “27 september”

  1. Inger Lundberg (svärmor till Sanna) Says:

    Hej Elin, ska bli kul att läsa Rowling igen. Har levt med fam. Stark och Lannister i snart ett halvt år, är i slutet av den senaste boken, A dance with Dragons. Blir bra att sätta tänderna i något annat.


Kommentera

