Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Eld i mitt hjärta april 26, 2012

Filed under: Uncategorized — bokslukarna @ 8:47 f m
Tags: , , , ,

Denna vecka brinner jag av iver… Ja, det går att använda hur många klyschor som helst för denna veckas bokutgivning. Själv klart är det Eld av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren som jag syftar på och idag ska jag gå till bokhandeln i Kungsbacka på lunchen och köpa boken. Jag läste Cirkeln i december och var så fast i boken att jag inte kunde lägga den ifrån mig. Tur att jag har en förstående make som försedde mig med maten och barnen med det de behövde i de 2,5 dygn det tog att läsa boken. Jag var ju tvungen att jobba lite också. Det ska bli spännande att se hu8r lång tid det tar att läsa ut Eld. Är den hälften så bra som Cirkeln så lär ajg nog vara klar innan helgen är slut.

av Elin

 

Kommentera

