Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Härmskrikebrosch till folket maj 11, 2012

Filed under: Uncategorized — bokslukarna @ 6:39 e m
Tags: , , , , ,

Här kommer reklam, jag vet. Men jag har fått frågan om var man kan köpa Min Mockingjaypin och nu finns en väldigt lik i alla fall att köpa på Guldfynd. Äntligen börjar svenska butiker också att förstå det här med alla föremål som hänger ihop med våra älsklingsböcker. Synd bara att man måste göra film av böckerna innan det händer nåt. Min pin har jag köpt via nätet, Amazon, där den fanns redan innan filmen kom. Tänk amerikanerna förstår att göra affärer även på en bok.

av Elin

 

One Response to “Härmskrikebrosch till folket”

  1. boktrollet Says:

    Den finns även på Sci-Fi bokhandeln och går att köpa över deras hemsida


Kommentera

