Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Bok i bilen igen juni 20, 2012

Filed under: Uncategorized — bokslukarna @ 9:52 f m
Tags: , , ,

När vi var på Partille biblotek i förra veckan så tog jag mig äntligen an uppgiften att skaffa en ny cd-bok till bilen. Först nu när jag börjat lyssna igen fattar jag hur mycket jag faktiskt saknat ljudböckerna i bilen. Min två gånger halvtimmespendling varje dag är nu åter en mysig stund när Tomas Bolme läser Eragon för mig. Jag är väldigt nöjd med att bibliotket tillhanda håller så många ljudböcker av god kvalitet, eftersom dessa ofta är ganska dyra.

av Elin

 

One Response to “Bok i bilen igen”

  1. Pockethexan Says:

    Du jag förstår om du blir fångad av Thomas Bolmes röst för jag var på Magnus Montelius bokreleas party där han läste högt ur hans bok Mannen från Albanien o jag kan nog säga att vi alla som var där hade velat höra mer av hans läsande, fast vi hade läste boken innan, men Bolme kan ju verkligen få till de olika rösterna så bra!

    Kramis ifrån Pockethexan som la sin näsa iblöt igen för jag blev så nostalgisk när jag hörde hans namn för det var en så trevlig kväll o jag e glad att jag började blogga så att jag har fått gå på alla de här eventen+att jag ska få gå på Bokmässan gratis i år också (var förra årets bloggambassadör på mässan)


Kommentera

