Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Författare i sommar i P1 juni 26, 2012

Filed under: Uncategorized — bokslukarna @ 1:06 e m
Tags: , , ,

Nu ska jag lyssna på Jo Nesbö i sommar i P1. Har aldrig läst något av honom, men efter det här kanske jag blir sugen.

av Elin

 

2 Responses to “Författare i sommar i P1”

  1. Pockethexan Says:

    Jag kan lova att du vill läsa hans böcker om du lyssnar på honom för det är något speciellt som gör att man vill ha mer av honom (konstigt nog har han flest kvinnliga läsare, om man ska tro alla bloggare som skriver om honom i alla fall)…fast jag kan nog säga att de första böckerna inte håller samma klass som de senaste o de e de som kom ut i Sverige först.

    Kramis ifrån Pockthexan som råkade ramla in på din blogg o kunde inte låta bli att skriva en rad (är ni mor o dotter som bloggar ihop? Gulligt i så fall för jag får inte ens läsa min dotters blogg…)

    PS;om du/ni är sugna på att delta i en utlottn. av en bok som kan läsas av både unga o gamla så är ni välkomna in till mig o min boktävl. http://pockethexorna.blogspot.se/2012/06/boktavling-och-forfattartraff-hos-forma.html
    o pågår t.o.m 2/7!DS

    • bokslukarna Says:

      Hej Pockethexan, Ja vi bloggar faktiskt ihop och jag är jätteglad att min dotter vill göra det med mig. Dels blir det en bra variation på bloggen och framförallt så har jag jättekul. /E


Kommentera

