Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

10 dagar kvar juli 1, 2012

Nu är det bara 10 dagar kvar. Jag ligger visserligen väldigt bra till för jag har bara en och en halv bok kvar men ändå. Säg inget men jag håller på och klurar på vilken utmaning jag ska ge mamma nu, jag måste ju utmana henne så att hon får svettas lite hon också. Jag tycker att den här bokserien är väldigt bra den innehåller allt spänning, skräck, sorg och till och med lite romantik. Jag vet det är svårt att tro men så är det. Jag rekommenderar varm den här serien till alla barn som kan läsa lite avancerade ord.

av Vera

 

One Response to “10 dagar kvar”

  1. Elin Says:

    Det ser ju bra ut Vera och när det gäller utmaning har jag bara en sak att säga: Bring it on!


Kommentera

