Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Sämst någonsin augusti 13, 2012

Filed under: Uncategorized — bokslukarna @ 10:43 e m
Tags: , , , ,

Så då har jag jobbat en hel dag och kan bara konstatera att jag har fått en väldigt snygg trädgård, men att jag aldrig någonsin läst så lite på semestern. Jag hade en hel trave böcker bredvid sängen som skulle plöjas under de soliga dagar då jag bara var tvungen att åka till stranden istället för att jobba i trädgården. Bara att de där dagarna aldrig riktigt kom. Vi har slitit som djur i vår trädgård och det har gett ett fin resultat och mycket träningsverk. Men på kvällarna har jag varit så trött att jag bara läst ett par sidor. Därför är jag nu bara halvvägs genom Angeology och större delen av traven ligger kvar bredvid sängen och väntar på mörka höstkvällar. Men jag läser också Eragon och On the road, så snart får ni lite nya recensioner.
av Elin

 

Kommentera

