Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Lite av en utmaning september 22, 2012

Filed under: Uncategorized — bokslukarna @ 12:38 e m
Tags: , , , , , ,

Läste som vanligt Göteborgs-Posten lite mer ordentligt idag. Man hinner ju det på lördag morgon. Läste med förtjusning Bella Stenbergs artikel om att idag är The Hobbit day. Om du är en följare av denna blogg så vet du att jag ibland blir kallad för Hobbit, eftersom jag har en förkärlek för att gå barfota. Bellas idé var att vi idag ska gå barfota för att fira The Hobbit day. Bra idé ränker jag, men vi får nog se det lite som en utmaning denna något kalla september dag. Jag har inte varit utanför dörren än , så än så länge går det bra.

av Elin

 

One Response to “Lite av en utmaning”

  1. Monika Says:

    Vilken tur att jag varit inne i stort sett hela dagen. Och faktiskt varit barfota hela tiden 🙂


Kommentera

