Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Förbryllande törstig november 16, 2012

Filed under: Film av boken — bokslukarna @ 10:35 f m
Tags: , , , ,

20121125-102850.jpg

Jag har inte kunnat låta bli att läsa några recensioner av Twilight – breaking Dawn Part 2. Det här med 15-årsgränsen gjorde mig förbryllad och när Elin pratade om att det ryktades om ett splatterslut blev jag än mer förbryllad. När vi läste böckerna tyckte vi att det var en svaghet hos Stephanie Meyer att hon aldrig kunde låta någon av karaktärerna i böckerna dö. Slutet på Breaking Dawn verkar helt klart ta en annan vändning än böckerna. Det ska bli mycket spännande att se filmen och att se vad vi tycker om förändringarna och slutet. Det känns ganska lockande även med en viss osäkerhet. Det gör mig i alla fall än mer förväntansfull och hoppas att jag snart får tillfälle att se den sista filmen.

av Hanna

 

Kommentera

