Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Mer Moleskine november 26, 2012

Filed under: Absolut bäst — bokslukarna @ 7:45 e m
Tags: , ,

Jag fortsätter att nerda på Moleskine idag och vill berätta om det Moleskine jag fick (naturligtvis av Elin med familj) för ett litet tag sedan i samband med att jag fick min andra son. En Moleskine Baby Journal. Den fungerar både för tiden under graviditeten för tankar, planering och annat som man kan tänkas vilja föra anteckningar om samt när barnet har kommit. Då kan man dokumentera själva födelsen, med alla data och fakta och upplevelser, hemkomst och speciella stunder, barnets utveckling, recept, mat och sånt. Även till alla besök på bvc, foton och teckningar. Det finns nästan inga begränsningar, bara att anteckna på.

av Hanna

 

2 Responses to “Mer Moleskine”

  1. poplitt Says:

    Å jag har en moleskine bookjournal som jag älskar, eller rättar sagt har jag två men den ena ligger oanvänd och väntar på att den första ska fyllas i.

  2. Hanna (bokslukare) Says:

    Ah! Vad tycker du om den? Jag har ännu ingen sådan, men det är ju egentligen ett måste för oss som gillar böcker och moleskine.


Kommentera

