Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Bokpodden januari 4, 2013

Filed under: Uncategorized — bokslukarna @ 2:49 e m
Tags: , , ,

Efter att ha jobbat de två mellandagarna har jag tagit mig lite välförtjänt ledighet mellan nyår och trettonhelgen. Under ledigheten har jag passat på att ta några morgonpromenader, det är så skönt att kunna sova till åtta och ändå hinna ut en sväng för frukost. Under dessa promenader har laddat ner och lyssnat på Bokhoras: Bokpoddennano. Det har varit jättemysig lyssning och jag rekommenderar den varmt. Tjejerna lyckas åstadkomma en bra mix av analyser, recensioner och någon intervju. Det är jättekul att lyssna på och jag kommer fortsätta följa bokpodden. Gör det ni också.

av Elin

 

Kommentera

