Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Jag är själv förvånad januari 28, 2013

fiftyPlötsligt märkte jag att jag gick omkring hemma och undrade hur det egentligen gick för Ana Steele. När jag hade läst ut Fifty Shades of Grey var jag glatt överas men kände inte för att kasta mig över del två utan tänkte att det kanske jag gör någon gång i framtiden. Men igår när jag skulle iväg och handla så bestämde jag mig för att det var dags att ta reda på vad som hände. Fifty shades darker åkte ner i shoppingväskan, eller snarare Bokiakassen. Läste lite mer än ett kapitel igår och kom genast på varför jag inte hade bråttom att ta mig an tvåan. Började genast reta mig på parallellerna till Twilight, men jag är allt för nyfiken på hur det ska gå för att lägga boken åt sidan. Så det har hon  i alla fall lyckats med E L James.

av Elin

 

2 Responses to “Jag är själv förvånad”

  1. Anna Zingmark Says:

    Ja, jag håller med dig precis! Men jag ser inte bara Twilight utan också ”klassikern” Pretty Woman! Inte bara den pianospelande sentimentala lite melankoliska, annars tuffa affärsmannen, utan även andra likheter 🙂


Kommentera

