Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Berättelser från Engelsfors av Sara Bergmark Elfgren och Mats Strandberg mars 20, 2013

20130306-214353.jpgIdag kommer den äntligen ut Berättelser från Engelsfors. Jag kommer definitivt springa över till Kungsmässan och köpa den på lunchen. Tyvärr kommer inte Mats och Sara vara där och signera som sist gång jag sprang till Bokia i Kungsmässan för en av deras böcker skull. Frågan är om de någonsin kommer tillbaka till Kungsbacka efter att jag var den enda som kom dit och ville ha mitt ex av Eld signerat. Sen får väl jag och Vera slåss om boken när jag kommer hem på eftermiddagen. Kanske lika bra att köpa två…

av Elin

 

Kommentera

