Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Eleanor and Park april 5, 2013

Filed under: Uncategorized — bokslukarna @ 4:42 e m
Tags: ,

Har läst 11 procent av Eleanor och Park och tårarna bränner redan i ögonen. Var ska detta sluta?
Av Elin

 

One Response to “Eleanor and Park”

  1. Hanna Says:

    Jag blir ju naturligtvis hur nyfiken som helst när du skriver så här. Jag kastade mig över Google för att söka fram vad det är för en bok, vad den har för handling. På Bokhora hittar jag tillräckligt för att måstehabokenläsabokenkänslan fäster sig ännu mer. Författaren kan tydligen det här med karaktärerna! Jag läste inte hela recensionen för jag vill inte veta mer än. Nu förvirrat tillstånd, hur ska jag prioritera i bokhögen med den (begränsade) tid för läsning jag har…. Aaaarrrggh! 🙂 /Hanna


Kommentera

