Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Min kindle har kommit!!! juni 18, 2013

Filed under: Uncategorized — bokslukarna @ 3:16 e m
Tags: ,

Äntligen har min älskade kindle kommit. För er som inte vet vad en kindle är så är det en läsplatta. Just nu läser jag halvblod som jag har lånat på det lokala bibliotekets hemsida. Utbudet är inte så stort men det finns allt en hel del bra böcker. Vi beställde min kindle på Amazonas hemsida och samtidigt beställde vi två fodral ett till mig och ett till mamma. Mamma köpte sin kindle i London när vi var där för ett tag sedan. Vi har en model som kallas kindle paperwhite och det är en version med matt skärm och har enbart att man kan läsa på den som funktion. Det finns också en variant som heter kindle fire och den kan man även se på film på och spela spel men det var inte det mamma och jag var ute efter.

av Vera

 

Kommentera

