Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

The cuckoo’s calling av Robert Galbraith, eller ja, J.K. Rowling juli 30, 2013

Inte sjutton kan man åka på semester och ta det lugnt några dagar utan att stora nyheter, i min värld, inträffar. Det visar sig att idolen J.K. Rowling skrivit en bok under pseudonym och att den funnits ute sedan i april. Inte finns det något nätverk i semesterlägenheten så jag kan få ner boken till min Kindle och alla böcker hos bokhandlarna är på spanska, inte mitt första andra eller tredje språk. Nu är jag i alla fall hemma i nätverksland igen och boken har precis landat i min Kindle, så här ska läsas. Köpte också tredje delen av torka aldrig tårar, så det kan fortsätta regna en stund. Jag har fullt upp.
av Elin

 

Kommentera

