Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Så ser han ju inte ut september 6, 2013

Filed under: Film av boken — bokslukarna @ 8:35 f m
Tags: , , , , ,

CharlieHunnanDakotaJI det här fallet är det mycket lättare för mig att säga hur en rollfigur inte ser ut än hur jag faktiskt tycker att han borde se ut. Castingen av huvudrollerna i Fifty shades of Grey verkar vara klar och Charlie Hunnan ska spela huvudrollen som Christian och min första reaktion är. Men så tänkte jag inte att han såg ut. Eftersom detta är en serie jag inte har några emotionella band till så känner jag inte särskilt mycket. Men jag hade tänkt mig Christian som mer finlemmad. förmodligen är det jag som tänker fel i och med att han faktiskt tänker oerhört mycket på mat och träning så borde han nog vara rätt biffig. Nåja, nu vet vi hur han kommer se ut på film i alla fall.vi vet också att Ana kommer spelas av Dakota Johnson. Jag har ingen som helst relation till henne, men utseendemässigt känns hon ganska rätt för mig. Jaja, jag vet inte ens om jag vill se filmen. Men förmodligen kommer jag göra det. Jag kunde ju inte hålla mig borta från böckerna.

av Elin

 

Kommentera

