Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Fantastic news september 14, 2013

Filed under: Film av boken — bokslukarna @ 10:24 f m
Tags: , , ,

FantasticHelt otroligt lycklig blir man när man förstår att vi kommer att få återvända till Trollkarlsvärlden tillsammans med J K Rowling. Nyheten om att Ms Rowling kommer att skriva manus till Fantastic beasts and where to find them har kavlats ut över världen de senaste dagarna. På Rowlings egen hemsida går att läsa i Rowlings egna ord att hon känner sig beskyddande över sina karaktärer och den värld hon skapat och att det är därför hon nu ger sig in i manusskrivandet. Jag behöver väl inte ens säga att Bokslukarna ser fram emot detta otroligt mycket. Men visst kommer jag i alla fall att sakna Harry lite tror jag. Det är ju ändå honom jag blev kär i en gång och det var då det började för mig.

av Elin

 

One Response to “Fantastic news”

  1. Nina Says:

    Jag har bara läst Harry Potter, men jag tror ändå att det här kan bli intressant.


Kommentera

