Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Nobelpriset oktober 10, 2013

Filed under: Uncategorized — bokslukarna @ 6:09 e m
Tags: , , ,

Idag känns det extra skönt att jag har landat i tanken att jag inte är någon högkulturell läsare. I vanliga fall brukar inte så många ha läst Nobelpristagaren och då brukar det kännas helt ok att inte jag heller gjort det. Den här gången svämmar dock min Facebook sida över av folk som läst, och som tur är gillar, pristagaren. Jag har inte läst någon bok av Alice Munro, men det är något jag kommer rätta till ganska snart…

…ska bara läsa om Cirkeln och Eld inför Nyckelns utgivning och bokklubbsboken och Jan Guillos senaste och vill börja om med Potterserien igen…men sen så!

av Elin

 

Kommentera

