Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Omläsningshöst: Cirkeln oktober 15, 2013

Filed under: Absolut bäst — bokslukarna @ 7:49 f m
Tags: , , , , ,

CirkelnJag har bestämt mig för att unna mig lite omläsning i höst. Jag vill bland annat läsa om cirkeln och eld inför det att Nyckeln kommer ut. Läste ut Cirkeln igår och det var verkligen rätt tänkt att läsa om böckerna, det var en hel del jag inte kom ihåg och fram för allt en ny sak som jag inte tidigare tänkt på. Vid ett par tillfällen i boken på sidorna 343 och 419 så nämns en annan atmosfär. Jag kan inte låta bli att fundera över om det är där Rebecka och Elias är. Det kanske bara är för att jag verkligen skulle vilja veta mer om fram för allt Elias som lämnar historien så tidigt. Men jag får en känsla av att alla sju utvalda kommer spela en roll i sista delen av trilogin. Vad tror ni?

av Elin

 

Kommentera

