Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Vilken bok ska jag ta och läsa nu oktober 29, 2013

Filed under: Uncategorized — bokslukarna @ 10:05 e m

I väntan på att bokklubbsboken (”Min mormor hälsar och säger förlåt”) ska komma har jag lite svårt att välja bok att läsa. Valet står mellan John Greens ”Förr eller senare exploderar jag”, ”Anne of Green Gables” av L.M. Montgomery (en av min ungdoms favoriter som jag ännu inte läst på originalspråk), läsa om Harry Potter eller läsa om Cirkeln+Eld i väntan på Nyckeln. Det sistnämnda kanske är det mest logiska eftersom Nyckeln snart är här, men jag kan inte riktigt tolka mina inre signaler på bokönskning i afton. En kopp te kanske kan hjälpa på traven.

av
Hanna

 

3 Responses to “Vilken bok ska jag ta och läsa nu”

  1. Elina Says:

    Förr eller senare exploderar rekommenderar jag! Den är fantastiskt bra!

  2. Carro Says:

    Du får lotta fram boken 😉


Kommentera

