Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Uppesittarkväll november 13, 2013

Filed under: Absolut bäst — bokslukarna @ 2:18 e m
Tags: , , , , , ,

NyckelnNu när vi ändå har våra läsplattor och inte behöver åka till bokhandeln och köpa en bok så kom vi på att vi kanske kan köpa Nyckeln redan 0.01 på natten från en e-boks leverantör. Så jag började snabbt söka mig igenom de ställen jag handlar e-böcker på och letade efter information om detta. När jag inte hittade något så vände jag mig till cirkelns Facebooksida med frågan och nu har jag fått svar. E-bokhandlen Dito (som jag brukar handla en hel del av) ordnar uppesittarkväll och släpper boken 1.30. Lite senare än jag hade hoppats på, men det är nog ändå värt det. Så Vera och jag kommer nog sitta uppe är det någon som hakar på? Skriv i kommentarsfältet i så fall. Det är ju kortvarsel nu, men vi kanske kan höras på natten via Twitter eller nåt annat vi kommer på. Som sagt skriv i kommentarsfältet om ni ska sitta uppe och vänta. Här är dito länken som Cirkeln hänvisar till: https://dito.se/e-bok/9789129685107/nyckeln

av Elin

 

Kommentera

