Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Äntligen Nyckeln i min hand november 19, 2013

Igår fick jag äntligen mitt exemplar av Nyckeln. Jag förhandsbeställde den på en av de stora internetbokhandlarna i tron om att jag skulle ha boken att hämta ut den 15 november. Men så var verkligen inte fallet. Dessutom låg en helg emellan, så det var bara att vänta till måndag. För att se det positivt fick jag möjlighet att längta och ladda lite till. Plöjde 100 sidor igår kväll, det var svårt att lägga den ifrån mig. Jag längtar hem till boken och kvällen.

av Hanna

 

2 Responses to “Äntligen Nyckeln i min hand”

  1. Åh, vad avundsjuk jag blir! 😛 Reservationslistan på biblioteket går i snigeltakt!


Kommentera

