Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Omläsarhöst gick sådär december 2, 2013

Filed under: Uncategorized — bokslukarna @ 5:25 e m
Tags: , , , ,

Jag hade ju bestämt mig för att unna mig en massa omläsningsböcker under hösten. Högt på listan låg att påbörja omläsning av Harry Potterböckerna. Sedan kom jag på att jag behövde läsa om Cirkeln och Eld inför utgivningen av Nyckeln. Det gjorde jag och det är jag väldigt glad för. Jag tror att jag fick större behållning av Nycklen på det sättet. Men utöver Cirkeln och Eld blev det ingen omläsning under hösten. Nya intressanta böcker kom ivägen. Nu är december här och det är minusgrader ute så nu måste vi väl ändå säga att det är vinter. Men jag ger inte upp. Jag är jättesugen på att läsa om Harry Potterböckerna och snart är det julledigt.

av Elin

 

Kommentera

