Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

En oväntad vänskap av Abdel Sellou december 10, 2013

Filed under: Uncategorized — bokslukarna @ 5:14 e m
Tags: , ,

en-ovantad-vanskapHittade en bok som vi fått som recensions ex för ett tag sedan, En oväntad vänskap av Abdel Sellou. Lade mig i badkaret och läste igår och vips så hade jag tagit mig igenom halva boken. Boken är visserligen bara 230 sidor, men det är lätt att fastna i Abdels färgfulla liv på gatorna i Paris. Jag har inte ens sett filmen som jag tror de flesta andra gjort så jag är mycket nyfiken på fortsättningen och ska försöka hinna läsa mer idag även om det står julbak på schemat. Tack Libris.

av Elin

 

Kommentera

