Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Jag vet vad jag vill ha i julklapp! december 10, 2013

Filed under: Uncategorized — bokslukarna @ 10:49 e m
Tags: , , , ,

musikhjälpen

Musikhjälpen pågår för fullt i Sverigesradio och på SVTPlay. Flera saker ska auktioneras ut och en av de sakerna är en fika med Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren. I skrivande stund är priset uppe i 1325 skr och det är väl inte så mycket begärt. Nu är det ju 4 dagar kvar tills dessa att auktionen avslutas så priset lär nog gå upp. Men om någon av mina goda vänner läser det här och känner att jag har ju varit himla snäll i år. Så vet ni hur ni kan uppmärksamma det. Och det bästa av allt… pengarna går till något bra. För visst borde alla få ha så fantastiska upplevelser som jag hade när jag födde mina två döttrar.

av Elin

 

Kommentera

