Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Tar in experthjälp december 15, 2013

Filed under: Absolut bäst — bokslukarna @ 2:44 e m
Tags: , ,

Jag hade under hösten en plan på att läsa om några favoritböcker. Som jag redan berättat gick det sådär. jag läste om Cirkeln och Eld inför utgivningen av Nyckeln, men sen tog det stopp. Nu kallar jag på högre makter i form av den formidable Stephen Fry för att komma igång. I skrivande stund ligger min iPod med de första Harry Potterböckerna inlästa av herr Fry på laddning och redan imorgon under morgon promenaden kommer Stephen Fry att hjälpa mig med projekt omläsning. Jag ser fram emot att gotta ner mig i Harrys värld igen under julens många långa promenader.

av Elin

 

Kommentera

