Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

This star wont go out februari 2, 2014

thisstarNu är den utgiven. Boken om Esther Earls liv som slutade alldeles för tidigt. Jag vet att det kommer bli en oerhört sorglig läsning, men jag måste ändå köpa den här boken. Som en del av Harry Potter världen på nätet läste jag om Esther när hon fortfarande var vid liv. Hur hon ägnade sina sista sjuka dagar åt att sprida kärleksbudskapet och påminna oss alla om att älska varandra. Min familj deltog vi Esther Earls wrocking ball vid Leakycon 2011 och vi är stolta ägare av This star wont go out armband. För er som inte redan känner till det är Esther en stor inspirationskälla för John Green när det gäller författandet av den fantastiska The fault in our stars (Förr eller senare exploderar jag). Om ni vill läsa mer om Esther Earl finns det en This starwont go out sida på nätet. Eller gör som jag och leta upp boken och köp den, för det ska jag göra nu.

av Elin

 

Kommentera

