Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Impulsbeslut maj 4, 2014

divergentIdag tog jag och Vera ett impulsbeslut och kastade oss in till Bergakungen för att se Divergent. Vi kunde konstatera att om vi inte gjorde det idag så skulle det dröja jättelänge före det att vi kunde se filmen. Vi kommer berätta mer om vad vi tycker om Divergent i veckan. Men nästan det bästa av allt var trailern till The fault in our stars. Jag skrev häromdagen att jag inte visste när den skulle gå upp på bio i Sverige, men nu vet jag. Den 22 juni går Förr eller senare exploderar jag, som den ju heter på svenska. upp på bio och då är jag där. Eftersom jag började gråta av att se trailern så ska jag nog ta med lite näsdukar. Ja, för första gången har jag börjat gråta före en film jag ska gå på ens börjat, hm.

av Elin

 

Kommentera

