Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Hundvalp maj 5, 2014

Filed under: Uncategorized — bokslukarna @ 9:36 f m
Tags: , , ,

labradoodleSå familjen Johansson har bestämt sig för att köpa hund. En labradoodlevalp är tingad och ska hämtas i början av juni. Precis som Hermione Granger så måste vi nu läsa allt vi kan om hundar och valpuppfostran. Någon som har tips om bra hundböcker?

av Elin

PS. Det är inte vår hund på bilden, men nåt åt det hållet kommer den nog se ut i juni

 

4 Responses to “Hundvalp”

  1. Åh grattis till valpen 😀 Jag gillar Anders Hallgrens böcker! Stora boken om att skaffa och leva med hund, är riktigt bra tycker jag 🙂

  2. Helen Bruhno Says:

    Jag har nyligen läst båda Ceasar Milans böcker om hundar. Mycket intressanta och givande faktiskt. En svensk som skriver väldigt bra hundböcker är Anders Hallgren, hans böcker har jag haft stor nytta av med min egen hund! Denna bok gillar jag då av honom: http://www.adlibris.com/se/bok/stora-boken-om-att-skaffa-och-leva-med-hund-modern-traning-beteende-och-psykologi-9789155260095

  3. malin Says:

    Grattis till ert beslut att skaffa valp !
    Vi har haft vår hund i snart två år och det är två fantastiska år.
    En labradoodle /goldendoodle är de gladaste och vänligaste hundar jag någonsin träffat.
    Jag gillar Monica Hillmans lilla bok”Första valpboken ”


Kommentera

