Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

En ny bok om yoga juni 3, 2014

yoga-ar-min-terapi-yogaprogram-for-din-kroppstyp-baserat-pa-ayurveda

Igår fick jag äntligen mitt exemplar av Janesh Vaidyas nya bok som handlar om yoga. Jag har sett fram emot den här sen jag hörde om att han skulle ge ut ytterligare en bok, och just då om yoga. Han har tidigare gett ut Ayurveda för ditt sinne, Maten är min medicin och romanen I det sista regnet. Jag fastnade direkt i den nya boken när jag läste förordet och ville bara sätta mig ifred och sluka den samt testa och praktisera. Men det kommer att ta ett tag att läsa den för det får bli brevidläsning av annan litteratur och eftersom det tar ett tag att ta in och begrunda.

av Hanna

 

Kommentera

