Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

The Lizzie Bennet Diaries, ljudbok juli 2, 2014

lizzieI dagarna kom The secret diary of Lizzie Bennet ut som ljudbok. När jag läste om det påminde det mig om hur mycket jag gillade serien på youtube när den gick. Jag har för avsikt att köpa boken, men det blir nog inte som ljudbok utan som vanlig. Det blir nog till och med en pappersbok. Jag tror att jag vill ha den som pappersbok även om jag inte kan komma på varför. För er som ännu inte kommit i kontakt med historien är det en adaption av Jane Austens Pride and Predjudice förflyttad till en nutida videoblogg. Har ni inte sett den redan så skynda er över till youtube med en gång och se serien från början. När du sedan blivit lika förtjust som jag så kan du gå vidare till hemsidan och köpa massor av fin merchandise inklusive boken.

av Elin

 

Kommentera

