Bokslukarna's Blog

For those about to read. We salute you!

Mitt Harry Potter nördande har inga gränser juli 22, 2014

Filed under: Uncategorized — bokslukarna @ 10:25 f m
Tags: , , ,

HPDetta är ett erkännande. Jag är troligtvis inte helt klok. Jag älskar Harry Potter böckerna, det vet ni redan. J K Rowling är min husgud och självklart läser jag just nu The Silkworm, Ms Rowlings senaste roman under pseudonymen Robert Galbratih. När det flippar ur är när jag läser att en av karaktärerna ska ta tågen från Kings Cross och jag ryser i hela kroppen. Kopplingnen till Harrys resa via Kings Cross ilar genom mitt huvud och jag ryser. Ring en psykolog, för detta kan inte vara normalt.

av Elin

 

2 Responses to “Mitt Harry Potter nördande har inga gränser”

  1. Besökte Kings Cross i förrgår. Tog ingen bild vid väggen då det var typ en tio kilometers kö och man var tvungen att betala massor av pengar för den bilden sedan, MEN jag shoppade loss i Harry Potter affären som ligger precis brevid. Inrett lite som Olivanders xD Hade kunnat köpa upp hela affären.

    • bokslukarna Says:

      När jag var där var det folktomt, så vi tog bilder. Men det var före affären fanns på plats, så det blev inget shoppat. Tog igen det ute på Leavesden dock:)


Kommentera

